Despre Valea Sipotului v-am mai povestit acum 5 ani cand am ajuns prima data cu bebe Ema si Ana mica acolo. Weekendul trecut le-am trecut din nou pragul. Am avut noroc sa mai gasim o garsoniera libera pe ultima suta de metri si-am fost intampinati de-o ninsoare ca-n povesti care a continuat pana la plecare.

Cum sunt camerele

Asa cum scriam mai sus, de data asta am stat intr-o garsoniera (camera 111). Cum intri e o zona cu canapea extensibila, dulap, cuier, o masa si-un fotoliu, iar in spatele ei, despartita de un perete e zona cu patul matromonial maricel (de 180) si televizorul. Nu exista usa intre cele doua spatii, practic e o camera mare cu un zid despartitor. Baia e cu cabina de dus, iar pe toata lungimea camerei exista un balcon.

Am gasit camera curata, incalzita, caloriferele mergeau doar in anumite intervale, insa n-am simtit nici o clipa cat am fost in camera nevoia de mai multa caldura (si suntem mai frigurosi de fel).

Mi-a placut si ca la intrarea in camera aveam pe jos gresie si puteam sa ne lasam hainele de exterior cu zapada pe ele pe podea fara griji. Iar dupa ce ne descaltam si scapam de hainele ude ajungeam pe un covor pufos si calduros 🙂

Cum e mancarea

La capitolul mancare, ne mentinem parerea de data trecuta: sunt si preparate ok, sunt si preparate mai putin ok. Preturile sunt decente, iar toti cei care ne-au servit au fost extrem de draguti si saritori.

Sa incepem cu micul dejun care a fost de tip bufet suedez. Sambata dimineata am fost impresionati de varietate. Aveau clasicele mezeluri, branzeturi, cereale. Iar pe langa astea erau salata de ton, niste biscuitei cu crema de branza,  zacusca de doua feluri si alte castronele cu bunatati. Duminica dimineata, dupa o noapte in care pensiunea a fost plina, cand am ajuns la micul dejun n-am mai vazut decat mezeluri, branzeturi si cereale. La capitolul bauturi au avut ceaiuri si un espressor automat de cafea care stia sa faca espresso si capuccino.

In ceea ce priveste restaurantul “a la carte”, ne-au placut ciorbele (de fasole, de perisoare), saramura de peste
si fasolea in paine care venea si cu niste muraturi delicioase. Fetele au devorat puiul shanghai si s-au rasfatat cu ciocolata calda, iar noi cu vin fiert.

Bulzul comandat era atat de sarat incat Ana care-i mare fana si mananca destul de sarat n-a putut sa ia mai mult de trei furculite, iar pastele aglio olio peperoncino erau si fierte prea mult si deloc picante. In schimb le-au placut mult clatitele care nu erau din cele traditionale, subtiri, aduceau mai mult a clatite americane, pufoase.

Cum sunt spatiile de joaca exterioare

Cand vine vorba de ce poti face in exterior e un fel de paradis pentru copii: spatiu de joaca cu leagane si tobogane, derdelusuri, grajdul cu cai si ponei, tarcurile cu catei, iepurasi, pasari. Exista si un traseu prin copaci, insa acum era inchis.

Ne-am petrecut foarte mult timp afara si nu ne-am plictisit. Singurul lucru mai mult amuzant decat negativ a fost ca dupa ce ne-am dat cu sania pe o panta destul de apropiata de spatiul ca animale si ne-am tavalit prin zapada am realizat ca mirosim ca o baleguta pe doua picioare 🙂 Dar nimic din ce nu poate rezolva rapid o masina de spalat.

Cum e camera de joaca din interior

Camera de joaca din interior e la etajul doi si are cate ceva pentru toata familia. Cei mici gasesc plusuri, masute cu foi de colorat, leagane de plastic, tobogane, iar cei mai mari pot juca ping pong sau biliard. Fata de acum cinci ani, starea in care se gasesc jucariile mi s-a parut mai buna, n-am avut impresia ca tot ce e de plastic e crapat pe undeva sau stricat.

Echitatia

Ca sa o spun pe aia dreapta, pentru caluti am venit. Fetele au mai fost cu bunicile la Valea Sipotului si-au inceput sa-i cunoasca si pe ponei, si pe calutii care sunt scosi prin rotatie la programarile de echitatie. De dimineata anuntam la receptie ca vrem plimbare pe ponei sau pe cal (30min pe cal costa 40RON, iar 10min pe ponei 15RON) si primeam un bon cu ora la care trebuia sa fim afara.

Una peste alta, a fost un weekend fain cu mult stat afara, bulgareala, sanius, rosu in obraji, miros de vin fiert cu scortisoara si voie buna. Nu stiu daca ar fi fost la fel de fain fara zapada, dar cert e ca fetele ne-au dat tema de casa sa ne interesam cand mai e totul alb la Valea Sipotului si sa revenim.

Ce ne-a placut

• spatiul exterior generos si varietatea de activitati pe care le-am putut face in aer liber
  • personalul de la restaurant foarte amabil si saritor
  • calutii si poneii pe care au calarit fetele si dupa i-au admirat si la grajduri
  • raportul calitate-pret
  • faptul ca exista spatii de joaca si in exterior, si in interior si de data asta erau bine intretinute

Ce nu ne-a placut

• nu e chiar o fericire sa urci cu bagajele pe scari
  • o parte din mancarea de la restaurant
  • zona de calarit e peste drum de pensiune si cam stateam cu grija sa nu cumva sa o ia fetele inainte sau sa tasneasca din pensiune, in graba, pe soseaua unde masinile mergeau cu viteza mare
  • Spatiu de joaca
  • Scaune de copii in restaurant
  • Izolare fonica
  • Gradina generoasa
  • Meniu copii
  • Personal prietenos cu cei mici
  • Piscina
  • Patut bebe

Aceste impresii sunt scrise ca urmare a vizitei noastre la Valea Sipotului pe banii nostri, ca simpli parinti calatori, nu bloggeri. Toate review-urile din categoria Hoteluri child friendly respecta aceasta regula.