In 2015 am ajuns prima data la Legoland Germania si v-am povestit cum ni s-a parut parcul pentru copii mici si cat de mult ne-a placut sa stam in Castelul Regelui. Atunci i-am promis Anei ca o sa revenim in formula completa cand mai creste Ema. Anul asta, putin inainte de Paste, am reusit sa ne onoram promisiunea. Cu ocazia asta am testat si celalalt hotel din satul de vacanta Feriendorf – Hotelul Piratilor.

Cum sunt camerele

Pana sa ajungem in camera, in holul hotelului ne-a intampinat un ditamai catargul care se inalta pana la etajul doi. Fetele s-au amuzat sa faca echilibristica pe un covor cu un podet de lemn imprimat pe el si-au inventariat aproape toate personajele construite din blocuri de lego. Mi s-a parut fain ca accesul in interiorul hotelului se facea pe baza cartelei cu care deschideai si camera, ceea ce mi-a dat un sentiment in plus de siguranta.

Despre camere stiam ca-s tematice, aveam asteptari mari, dar realitatea a intrecut asteptarile. De exemplu, vazusem in poze ca paturile supraetajate ale copiilor sunt in forma de barca, insa nu stiam ca botul barcilor era de fapt o mare tabla de lego. Domnisoarele au gasit fiecare pe pat cate un cub-cutie plin cu piese de lego, piese cu care au construit fel de fel de lucruri – de la piscine la animalute, case si roboti. A fost foarte simpatic ca Ana se trezea inaintea noastra si in loc sa ne trezeasca si pe noi, se juca in liniste cu lego pana cand faceam si noi ochi <3

Alt detaliu care mi-a placut mult a fost harta comorii de deasupra patului matrimonial. Seara puteai sa stingi toate luminile si sa pastrezi doar harta aprinsa. Dadea o atmosfera foarte misterioasa, te ducea cu gandul la aventurile ce or sa vina si puteai sa citesti povesti la lumina ei.

Cum e spatiul de joaca exterior

Chiar in fata hotelului era o corabie in toata regula cu scari mobile, tobogane, plase, carma, hublouri si tun. Pe langa ea erau barcute mai mici (cu forma cunoscuta din jocurile lego), balansoare de lemn, palmieri in care copiii putin mai mari (Ana, la 6 ani, s-a catarat fara probleme) se puteau urca precum maimutele 🙂

Pentru ca ne-am petrecut majoritatea zilelor in parc, n-am apucat sa exploram foarte mult satul de vacanta. Stiu ca au “high ropes course”, bowling si minigolf, iar in zona cu casute au din loc in loc diverse spatii de joaca din lemn plus o pista de intreceri cu triciletele. Intr-o seara ne-am intors de la restaurant pe-acolo si fetele s-au distrat pe trei roti.

Cum e mancarea

In primul rand, micul dejun pe care l-am avut in restaurantul hotelului (Taverna Piratilor) a fost consistent si delicios. Am avut la discretie branzeturi, mezeluri, somon, pretzels, painici diverse, vreo cinci tipuri de iaurt, fructe de toate felurile, croissante, briose, cereale de vreo sase feluri, oua pregatite pe loc, oua fierte, bacon, carnaciori, fasole, terci, ceai, cafea, ciocolata calda si sucuri de fructe.

Un mare plus pentru spatiul de joaca din restaurant unde domnisoarele o tuleau imediat ce-si terminau bunatatile din farfurie. Tot la capitolul bile albe – desi hotelul era plin ochi si restaurantul la fel de plin la micul dejun era totul bine organizat, ti se aloca o masa, erau mai multe zone identice cu mancare si pur si simplu nu simteai ca e imbulzeala. Plus ca realimentau constant platourile astfel incat sa nu te impacientezi ca ramai fara mancare.

In ceea ce priveste cina, am avut intr-o seara rezervare la noi in hotel si intr-o seara in restaurantul din Castelul Regelui.

Pirates Tavern
La Taverna Piratilor se serveste acelasi lucru pentru toata familia. Ai de ales intre doua meniuri – aperitivele sunt la fel, desertul la fel, felul principal e diferit – unul cu pui rotisat, altul cu vita la cuptor. Noi am optat pentru cel cu pui, mancarea a fost decenta si muuuult prea multa pentru cat putem noi sa mancam.

Daca ar fi sa merg din nou, n-as mai opta pentru restaurantul asta. Insa imi aduc aminte cu drag de momentul in care “capitanul” i-a chemat pe copii la el ca sa aduca ei platourile cu felul principal la mesele familiilor.

The Round Table
Restaurantul Mesei Rotunde este cel din Castelul Regelui si are meniu a la carte care include si variante pentru copii. Ema a fost fericita sa manance spaghetti cu sos de rosii si chiftele, Ana a savurat o pizza zambitoare, iar noi ne-am rasfatat cu coaste si-o friptura fain condimentata. Tot ce am mancat aici a fost foarte bun, iar deserturile din meniul special au fost woooow (da, stiu, bombe zaharoase deloc sanatoase, dar doamne cum erau) – cu jeleuri, inghetata, marshmellos, ciocolata, o nebunie.

Smugglers’ Bar
Desi nu serveste mancare, tin sa mentionez si barul din cadrul hotelului caci mi s-a parut foarte practic si ne-a oferit momente de liniste si pace dupa nebunia parcului. Are locuri si in interior, insa partea interesanta mi se pare terasa cu bancute si sezlonguri de lemn, terasa care are vedere directa la corabia-spatiu de joaca. Iti iei din interior bauturile, te asezi unde vrei si poti savura o bere rece sau o ciocolata calda (in functie de sezon) in timp ce copiii se joaca-n voie sub ochii tai.

Avantajul de a sta la LEGOLAND Feriendorf

Pe langa faptul ca te transpune in alta lume si e gandit pentru familiile cu copii, LEGOLAND Feriendorf mai are un avantaj: o intrare separata in parcul tematic.

In prima zi am preferat sa mergem in parc mai intai si dupa aceea sa ne cazam, asa ca am folosit intrarea principala si parcarea parcului. Nu vreau sa-mi aduc aminte cat am stat. Nu atat sa parcam, caci nemtii erau foarte bine organizati si te directionau ei catre cel mai apropiat loc liber. Insa la iesire cred ca ne-a luat jumatate de ora sa parasim parcarea. Iar la intrarea in parc am asteptat vreo 15 minute, avand deja biletele cumparate si tiparite. A doua zi, pe intrarea speciala dedicata celor cazati in satul de vacanta am intrat fara pic de coada si am iesit la fel de lejer 🙂

Ce ne-a placut

• Camere spatioase, cu decoruri tematice
  • Personalul foarte receptiv la nevoile celor mici
  • Spatiile de joaca si atmosfera relaxata din restaurante
  • Lego-ul si jocurile puse la dispozitia copiilor in camere
  • Mancarea surprinzator de buna de la restaurantul “The Round Table”
  • Intrarea speciala in LEGOLAND si drumul prin padure pana la ea

Ce nu ne-a placut

• Faptul ca o parte din personalul de la restaurant, personal care avea de interactionat cu clientii, nu vorbea deloc engleza.
  • Internetul din camera care ba mergea foarte bine, ba deloc.
  • Spatiu de joaca
  • Scaune de copii in restaurant
  • Izolare fonica
  • Gradina generoasa
  • Meniu copii
  • Personal prietenos cu cei mici
  • Piscina
  • Patut bebe

Aceste impresii sunt scrise ca urmare a vizitei noastre la LEGOLAND Feriendorf pe banii nostri, ca simpli parinti calatori, nu bloggeri. Toate review-urile din categoria Hoteluri child friendly respecta aceasta regula.